• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samla lån med svag kreditvärdighet

R

Rebell

Gäst
Poäng: 0
Finns de chans för mig nånstans? Har 50.5% hos uc och medel hos creditsafe och sedan bisnode 1 har cirka 21 förfrågningar :/ behöver ett samlingslån på iaf minst 50k min registrerade inkomst 2018 är 65.000 har dock betydligt mycket bättre lön detta år är bara 19 år.. Finns de nånstans jag kan få hjälp?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Du kan absolut få hjälp men inget jag rekommenderar då du får betala ockerräntor och stor risk att du får ”sota” länge för detta. Har du möjlighet så betala så mycket du bara orkar så du blir av med det snabbt. Du är endast 19 år och det är alldeles galet om du ska förstöra din ekonomi för en lång tid framöver. Lycka till
 
R

Rebell

Gäst
Poäng: 0
Du kan absolut få hjälp men inget jag rekommenderar då du får betala ockerräntor och stor risk att du får ”sota” länge för detta. Har du möjlighet så betala så mycket du bara orkar så du blir av med det snabbt. Du är endast 19 år och det är alldeles galet om du ska förstöra din ekonomi för en lång tid framöver. Lycka till
Jag behöver de då min ekonomi raserar just nu har massa små lån men hög ränta och höga månadskostnader så även fast jag har en bra lön har jag inte råd med mat.. Behöver alltså verkligen ett samlings lån trotts högränta då den troligtvist ändå blir lägre än de jag har nu
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Jag behöver de då min ekonomi raserar just nu har massa små lån men hög ränta och höga månadskostnader så även fast jag har en bra lön har jag inte råd med mat.. Behöver alltså verkligen ett samlings lån trotts högränta då den troligtvist ändå blir lägre än de jag har nu
Tror det kan bli mkt svårt, nästan omöjligt att få 50.000 på samma ställe.
Behöver nog använda dig av creditsafe lån för att komma upp i det.
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Daypay måste man vara 20

Och hos vivius kan jag bara låna 5000 vill bli av med mina månadskostander inte dra på mig fler
Sorry men med 50.% uc, medel på creditsafe och 1 på bisbone. Så kommer du inte kunna få 50.000 på ett och samma ställe tyvärr.
Creditstar har varit snälla mot mig med 1 i bisbone och dem lånar ut upp till 50.000 där. Du kommer inte få 50 men med lite tur så ngt iallafall
 
R

Rebell

Gäst
Poäng: 0
Sorry men med 50.% uc, medel på creditsafe och 1 på bisbone. Så kommer du inte kunna få 50.000 på ett och samma ställe tyvärr.
Creditstar har varit snälla mot mig med 1 i bisbone och dem lånar ut upp till 50.000 där. Du kommer inte få 50 men med lite tur så ngt iallafall

Hos dem får jag avslag :/ har dock mejlat dem nu o ser ifall dem kan göra nått om dem får löne spec osv de är svårt när man är under 20 och dessutom att årsinkomsten var dålig 2018.. Men måste verkligen lösa detta nu :( vill inte hamna mer i skiten..
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Jo kan ju bli värre ju mer sms-lån du tar. Beror på månadskostnad och ränta.
Ingen som du kan låna privat från?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp